دانلود فیلم و معرفی

فیلمهایی که دیدم رو اینجا مینویسم یادم نره ؟

دانلود فیلم و معرفی

فیلمهایی که دیدم رو اینجا مینویسم یادم نره ؟

کمی با شکیبایی

نام و مشخصات هفت فیلم به نمایش درنیامده زنده یاد خسرو شکیبایی

خسرو شکیبایی با داشتن هفت فیلم آماده‌ی اکران و به نمایش درنیامده، همچنان بر پرده‌ی سینماهای ایران، خاطره‌ساز خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «انتخاب» به نقل از سینمای ما ، «شب» به کارگردانی رسول صدر عاملی از جمله این فیلمهاست که سال گذشته در جشنواره‌ی بیست و ششم فیلم فجر حضور داشت.

شکیبایی دراین فیلم در کنار عزت‌الله انتظامی و امین حیایی که سه نسل بازیگری را شکل می‌دهند؛ ایفاگرنقش صاحب یک زائرسرای قدیمی در مشهد است که اتاقی را در اختیار گروهبانی که یک مجرم سابقه‌دار را به همراه دارد قرار می‌دهد و ..
«دل‌شکسته» دیگر فیلم آماده‌ی اکران این هنرمند است که در بخش میهمان جشنواره بیست و ششم به نمایش درآمد.
او در این فیلم که اولین ساخته بلند علی رویین تن است؛ نقش پدر دختر دانشجویی به نام «نفس» را بازی می‌کند که دچار تحول می‌شود.

شهاب حسینی، بیتا بادران، محمود پاک‌نیت، رضا رویگری و فریبا کوثری دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«نسکافه داغ داغ» ساخته علی قوی تن که قرار است عید فطر اکران شود؛ از دیگر فیلم‌های به نمایش درنیامده است که در سال 85 آنرا بازی کرده است.

این فیلم موزیکال درباره‌ دختر جوانی بنام نیکتا(یکتا ناصر) است که علاقه‌زیادی به گویندگی برنامه‌های عروسکی دارد، اما همسرش با این کار مخالف است. او با کمک استاد خود آقای بندری که نقش آنرا خسرو شکیبایی بازی می‌کند؛ راه تازه‌ای برای حل این مشکل پیدا می‌کنند.

اما شکیبایی در جلد سوم ستاره‌ها بنام « ستاره بود» به کارگردانی فریدون جیرانی هم حضور داشته که تنها در بخش میهمان جشنواره بیست و چهارفیلم فجردر سال 84 به نمایش درآمده است.

او دریکی از نقش‌های اصلی این فیلم نقش «سرایدار» یکی از تماشاخانه‌های قدیم تهران را بازی می‌کند. در خلاصه داستان فیلم آمده است: شخصی بارها خبرنگار روزنامه تماس می‌گیرد و می‌گوید یکی از ستاره‌های قدیمی سینمای ایران بنام

«روح‌انگیز» مرده و جنازه‌اش در اتاقی متروک به‌جا مانده است. رها به هوای اینکه ستاره مرده همان روح‌انگیز سامی‌نژاد هنرپیشه دختر لراست با عجله خود را به آن مکان یعنی تئاتر پارس می‌رساند و ...

اندیشه فولادوند، امین حیایی،مرتضی احمدی، داریوش اسدزاده، مهین بزرگی و فهیمه راستگار دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در فیلم‌ سینمایی «دوشیزه باران» به‌کارگردانی محمدعلی سلیمانتاش هم شکیبایی حضور داشته که هنوز به‌نمایش در نیامده است.

این فیلم به‌ تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری درباره پسری به‌نام سام است که در سال آخر دانشگاه و در حال ارایه پایان‌نامه است. او خانمی را می‌بیند که بعدا متوجه می‌شود؛ آناهیتا دختر کوروش کبیر است که در قالبهای مختلف با روحش مواجه می‌شود.

جمشید مشایخی، رامتین خداپناهی، امیرحسین مدرس، مارال فرجاد، چکامه چمن‌ماه،‌ فخرالدین صدیق شریف، شیوا خنیاگر، مهران رجبی، زهره صبور فکور وانوشیروان ارجمند دیگر بازیگران این فیلم هستند.

خسرو شکیبایی اخیرا هم در فیلم دیگری به تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری بنام «حیران» حضور پیدا کرد.

این فیلم به کارگردانی شالیزه عارف‌پور و بازی باران کوثری و مهرداد صدیقیان احتمالا در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش درخواهد آید.

«حیران» به روایت قصه دختری روستایی به نام ماهی می‌پردازد. او با جوان مهاجر افغانی با نام «حیران» آشنا می‌شود و با وجود مخالفت‌های خانواده با او ازدواج می‌کند، پیوندی که پیامدهای بسیاری را به‌دنبال دارد.

شکیبایی در فیلم «دایناسور» پرویز شیخ‌طادی هم در کارکتری طنز ظاهر شده و نقش هنرمند سرشناسی را به نام خوشنویس دارد که تصمیم می‌گیرد؛ چک بی‌محل تهیه‌کننده‌اش را با زور اسلحه از بانک نقد کند. او در این فیلم در کنار جهانگیر الماسی، رویا افشار و شقایق فراهانی به ایفای نقش پرداخته است که احتمالا این فیلم هم در جشنواره بیست و هفتم حضور خواهد داشت.

خسرو شکیبایی که بازیهای درخشانی او در مجموعه‌های «خانه سبز»،«روزی روزگاری» و «مدرس» همچنان خاطره‌ساز است؛ یک سریال نیز آماده پخش دارد.

«آشیانه سیمرغ» به کارگردانی شهرام اسدی که به زندگی شیخ بهایی از 12 سالگی تا فوتش می‌پردازد، شکیبایی مقطعی از زندگی او را بازی کرده است.

عزت‌الله انتظامی، علی نصیریان، علی دهکردی، فاطمه گودرزی، بشیر هاشم‌پور، رحیم نوروزی، رویا تیموریان، سعید نیکپور، انوشیروان ارجمند، لادن مستوفی، مهدی فقیه، چنگیز وثوقی، جعفر دهقان، شهاب حسینی و حمید پگاه دیگر بازیگران این مجموعه هستند.